Benvinguts!
Sóc una noia castellanoparlant i esctic estudiant el Català.
En aquest bloc posaré textos que han sigut escrits per mi; originàriament en Castellà i després traduïts al Català per mi també; així que aquí llegireu les meves traduccions.
Salutacions per a tothom!!

dimarts, 1 de gener del 2013

Balanç del 2012

Ja gairebé s'acaba l'any, i tots o quasi tots fem un balanç del bo i el dolent q'hem experimentat durant aquests tres-cents seixanta i cinc dies (o tres-cents seixanta i sis cada quatre anys)

El dos mil dotze ha sigut per a mi un any esplèndid; un any al qui ha hagut de tot un poc.
Aquest any vaig descobrir que hi ha molta gent que, com a mi, els agraden els llocs abandonats; un gust que tinc des sempre però que m'ho tenia guardat perquè no sabia que era una afició tan estesa que s'ha comentat àdhuc a mitjans de comunicació; així que jo també vaig començar aquest any a dedicar-me a l'exploració.
Gràcies a aquesta afició, he conegut a un munt de gent fantàstica; pel moment només virtualment per motius de distància, però amb els qui he parlat m'han caigut bé i m'agradaria fer el pas de conèixer-els en persona algun dia; doncs malgrat no haver-els vist mai cara a cara, sint que és gent que val la pena; a través de la distància també es pot congeniar i agafar-li afecte a la gent.

També ha hagut alguna q'altra discussió amb la família; però això és part de la convivència i al final ens arreglem de seguida.
Vaig tenir també un amor, q'al final es va acabar d'una forma no molt bona; però al final parlant tot se resol; i precisament a hores d'ara nadalenques ha succeït q'hem parlat de nou i he recuperat la seva amistat; el que per a mi ha sigut molt valuós; m'ho vaig prendre com un bon regal i aqueixa nit em vaig dormir força contenta. Hem d'oblidar els rancors i quedar-se amb els bons moments!
Ja que foren molts anys previs d'amistat i era una pena haver acabat tan mal per pocos mesos de relació.
És bo mantenir l'amistat!

He fet un viatge fantàstic a la península que m'agradaria repetir; en el qual fiu moltes rutes; q'això és el que m'agrada:Voltar, voltar, i voltar; i veure nous llocs.
Endemés, allà vaig veure per primera vegada el cotxe de Google Maps.
A part d'haver vist a familiars que tinc per allà i als que veig amb molt poca freqüència (Una vegada a l'any o menys; ja q'alguns anys no puc viatjar)

En fi, que generalment ha sigut un any fabulós; clar que a la vida tots tenim daltabaixos, i als moments de davallada ho donem tot per perdut i tots en algun moment hem tingut ganes de manar-ho tot a la merda i desaparèixer, però no; no es pot anar sempre aixì per la vida; hem de ser positius i quedar-se amb les coses bones.
Aixì que amb alegria li dic adéu al dos mil dotze i rebo el nou any esperant que vingui carregat de tantes coses bones com aquest que ja s'ens marxa,

Feliç dos mil tretze per a tothom!!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada