Benvinguts!
Sóc una noia castellanoparlant i esctic estudiant el Català.
En aquest bloc posaré textos que han sigut escrits per mi; originàriament en Castellà i després traduïts al Català per mi també; així que aquí llegireu les meves traduccions.
Salutacions per a tothom!!

dimarts, 27 de maig del 2014

Per Molts Anys Daniel... Altra vegada!!!






Ja ha passat un any més; i com sempre durant aqueste últims anys, aqui estic per desitjar al meu cosí un molt feliç aniversari; que ho passi mol bé, que faci molts més i jo ho vegi.

Dani, no se que dir-te que ja no sàpigues; perquè ja t'he dit molts vegades que ets el meu cosí preferit y t'estimo molt.

Espero que ho passis molt bé al teu dia; i a veure si podem cel-lebrar junts algun aniversari; ja sigui teu o meu.

Ja tés setze anys; d'aqui a dos anyets ja seràs major d'edat; així et podràs treure el carnet i podràs conduir tots els cotxes que tant t'agradan.

Un peto, guapíssim; i a veure si ens veiem aquest any de nou.

La teva cosina que t'estima.


































Volem repetir aquest any!!!!

4 comentaris:

  1. ole m'ha agradat molt vull tornarte a veure goluuuu

    ResponElimina
    Respostes
    1. I jo també a tu, wapo!!
      A veure que podem fer amb els pares... Ja saps que m'han dit els meus :(

      Elimina